Hej godingar!

Hejsan godingar!
Man hade ju hoppats på att jag satt på locatelli med en passionsdrink i handen och lyssnade på fantasktisk musik, men nej, jag torkar svetten från en sjuklings panna och känner en svag doft av spy. Jag hade mor och far här på middag förut och åkte sedan med resten av familjen till Sunday Night Live på lilla bommens restaurang och lyssnade på när de sköna funky/soul-bandet med Lollo som sångare rockade loss! Lika underbart som alltid. Alltd lika underbara människor! Snygga som få!

Ni kanske undrar vart jag hade tagit vägen föresten? Inte ett enda inlägg från mig på flera dagar! Jo du, efter jobbet i torsdags gick jag till Peacock, klockan va 01.56 och första vinglaset var i min hand. Efter två glas vin till och en timma senare bestämmer vi (Johan, Daniel och Emma) för efterfest! bra idè, verkligen... vi somnar av utmattning kl 09.30 och sover sedan bara två timmar, sjukt, GALET! Ja galet är rätta ordet, det halsadet jack daniels, sprutadet mousserat vin och skvättes både de ena och de andra!  Vi rökte vattenpipa och lyssnade på Fleetwood mac. Sedan den kvällen har jag bara varit helt död och bara jobbat. Börjar bli människa idag och hoppas på tränging i morgon. Kanske dags för sägen nu? jeeeeaaa! så får de bli, god natt!

Bilder från Peacock Tordagar, gryyymt!

Daniel och Johan

Charlotte och Linn

Sara och två tjejer till som gick modeller för Farzan Esfahani kollektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0