Träning å fika...

Min Mp4-spelare som jag vann på vår Minttu tävling på Hard r0ck har äntligen kommit, jag hade velat ha med den till gymet nu men har varken laddat den med ström eller musik. Får fixa de till nästa gym pass. Så nu blir det träning och sedan ska jag in till stan och fika med mina kära vän sedan vaggan Clara!

Vad säger ni kära läsare, nu när de antagligen kommer vara mindre alkohol för The Hanson Sisters,
vad sägs om mer sex? mer rock 'n roll...? eller vill ni ha mer hälsa, mat, träning? 
Jag kanske ska ta upp "the drink of the week" igen, det var ett tag sedan!
Vad vill ni ha?

Clara hemma hos Frida, Äntligen var du 18 och vi skulle ut och göra stan osäker.
Nu är det snart 4 år sedan... Tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0