rock n roll

Här var det dåligt uppdaterat tycker jag, Hanna vart håller du hus?
Jag saaaknar dig!
Vad har hänt för mig i veckan då?
Börjar detoxen, vilket funkar bra, jobbigt att få i sig så mycket vatten bara
1.5liter per dag, sjuuukt jobbigt.

I torsdags var jag på dejt (det ordet låter ju helt efterblivet) vi hann
med både fika och bowling, vilket jag vanligtvis suger i men
då va jag faktist riktigt grym! Det är hard rocks banor det är fel på!

Sedan åkte jag och hämtade en salongsberusad moder vid åby travet.
Och träffade gamla kompisar till familjen.
Dan som han heter tittade på mig en lång stund och log, sedan sa han
- Tänk och du växte upp och blev så söt, när du va så stygg när du va liten!

Haha så go va!
Nä nu ska jag kolla på family Guy och somna i soffan!
Ha en trevlig kväll=)

Kommentarer
Postat av: Vega

sv ; Hej hej (;

2009-03-28 @ 20:14:48
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: cassandra

ja visst är han! :)

2009-03-28 @ 23:40:50
URL: http://casss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0