Nu har pappa laddat bössan

Måste säga att RayBan visningen var mycket lyckad igår
vi fick inte bara mycket sålt utan vi hade väldigt trevligt på köpet.
Hittade ett par solisar själv faktist så dom kommer om ca 1 vecka *längtaaaar!*

Kommer ni titta på Robinson?
Jag kommer nog kolla, även om jag är skit dåligt på att följa
tvprogram på helgerna. Måste ju säga att jag faktist
sökte dit, haha fast det var väl mest på skämt.
Skrev att jag ville vara med för att jag ville bli "brun, känd och smal"
och att jag då hade räknat ut att robinson va det perfekta programet för mig
.
Kan ju säga att de var dom som gick miste om nått! haha

hedkandi22.jpg sexy beach image by sexyochabel

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Haha... nu när du såg Robinsons första program igår.. Hade du velat vara med i programmet?! Kram =P

2009-03-22 @ 09:41:24
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: nela

Haha! Fy fan va roligt att du sökte dit. Jag hade verkligen velat se dig på tv. Ni 2 är gjorda för tv!

2009-03-22 @ 12:30:52
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0