öurh öurh!

Hallå hallå era små tussar!
Ska strax ut på en lååång promenad med lill-pudeln sedan ska jag iväg till jobbet.
När jag jobbade igår var de sjukt mycket att göra, trodde att jag skulle få
komma hem vid 22-23 tiden men var hemma kl halv 4 efter
att Johan och Daniel (Ja Ellinor din kära bror) lurade med mig till Peacock.
Peacock! Varför går man inte dit oftare? Sjukt skön stämmning, snyggt folk och bra musik!

Jag hade massa sköna citat jag tänkte skriva upp men har glömt dem,
man får höra mycket roligt när man är nykter med massa sköna typer!

Daniel: - Jag tar en sån där San Francisco Burgare!
Tony (bartender kollega på Hard R0ck):
-En sån med granandin då eller?
hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0