Is På Heden!

Idag har jag, Johan, Bobo, Marta, Peter och Malin
varit och åkt skridskor på Heden. Jätte msyigt!
Ätit med tagna mackor och druckigt varm choklad!

Jag har inte åkt skridskor på flera år och började mina stapplande steg
på isen med en "gå-stol" som småbarnen har på isen.
I början kändes det bra, ja jag var nästan lite cool.
Med sedan kom de en liten kille med hockeyhjälm och Frölundatröja
som åkte jätte bra, han gjorde ett "hockey stopp" en liten bit ifrån mig
och ställde sig sedan och synade med från topp till tå...
då tyckte jag att det var dax att släppa barn-stolen och tog Johans hand istället ! :)



Kommentarer
Postat av: ERIK

SVAR: tack :)

2009-01-03 @ 19:13:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sara

fler bilder?

2009-01-03 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0