Det gick väl bra då! =)

Idag har jag varit utte och övningkört hela dagen, och
precis som med allt annat har det gått upp och ner.
I början körde jag som en 5åring men mot slutet av dagen körde jag
som en brunstig 26 åring man. Vet inte riktigt vad som är bäst.
Kanske nått där mittemellan.

Så vad händer ikväll då tjejer?
Själv ska jag nog vara hemma och packa inför säffle resan
Käka lite fettis och kolla på film. Låter inte helt fel va?;P
Ha en grym kväll!

Efter att ha tittat på detta känner man sig ganska grym!



Kommentarer
Postat av: nela

taaack =) detsamma. hur mår ni då? hur var det i köpenhamn? snygga bilder. du passar verkligen i blått. puss

2009-01-19 @ 19:01:04
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0