Australia

Då har jag bokat ett PowerPlate pass till kl tre idag.
Ska bli gött att köra lite styrka!
Igår var vi ett härligt gäng på bio, jag, Johan, Henry och Erika!
Vi såg den fantastiska filmen Australia! Nu snackar vi en 3 timmars film som är underhållande in i sista sekunden! Den var riktigt bra!

Handlingen i filmen utspelas mellan 1939-1941.
En engelsk lady, spelad av Nicole Kidman, reser till Australien
där hennes man har en farm. Han hittas mördad och hon bestämmer
sig för att driva en boskapshjord genom ödemarken till hamnstaden Darwin,
där armén behöver kött.
Hon får hjälp av en boskapsdrivare, spelad av Hugh Jackman, (MUMMA!!! :)
och det behövs ingen större intelligens för att ana sig till att det kommer att uppstå ljuva känslor.

Jag jag själv lite skeptisk till filmen, men jag ångrar INTE att jag drogs med till bion!
Jag fick skratta, jag fick gråta, känna kärlek och hat.
Fantastiska natur bilder och grymt skådespeleri, såå vad väntar ni på? SE DEN!!!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhh, jag funderar på att se den... Va den så bra alltså.?. Får skriva upp den på listan... "Filmer att se". Hehe =)

2009-01-20 @ 18:17:29
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0