Cowgirls och sura uppstötningar!

Fy har precis varit och tränat...innan jag drog till gymet tryckte jag i mig 2 st semlor.. de är ju så asa skit goooda... men jag spydde lite i min mun när jag strechade.. haha Ni vet en såndär sur uppstötning som kommer upp i munnen, fan va äckligt!

Nu har jag varit och handlat lite mat, det är jag som står för middagen.
De blir grillad kyckling, sallad med feta ost, oliver à la grekland! mums!

Ikväll ska jag och söta Natalie jobba tillsammans i nattklubben.
De kommer vara cowboy tema på Hard R0ck ikväll så vi kommer alla att vara lite utklädda. Kul! Ses ikväll! :)


Jag och Natta i Köpenhamn fööö heldveeeteee!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha äta så mycket semla så man spyr :-) Men jag vet hur det känns, har man ätit precis innan träningen eller druckit mycket vatten under tiden är det nästan så att det kommer upp alltså vid vissa övningar då det trycker på magen.. inte trevligt! Men nu blev jag trots allt ännu mer sugen på en semla, jag får köpa en imorn! (Ska inte träna efteråt)

2009-02-20 @ 23:53:31
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0