The HansonSisters är utmanade

Utmanade av: Millarocker och Jozies.

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, sà att de vet om utmaningen

Här är Saras 7 sanningar:
*  Jag hittar på roliga historier i mitt huvud och oavsett vart jag är någonstans kan jag brista ut i  skratt för mig själv.

*  Jag hatar orättvisor och när oskyldiga far illa.
*  Det bästa som finns är att blir kliad på ryggen och i nacken.

*  Jag har svårt att vara mig själv när jag är med någon jag är intresserad av.
*  Jag tycker det är jobbigt att äta mat jag inte lagat själv (kontrollfreak)
*  Ibland skäms jag över att vara människa.
*  Jag anser att det ultimata livet är att bo på en strand i Thailand och bara kunna leva för dagen.

Här är Hannas 7 Sanningar:
* Saras punkter 1,2,6 och 7 stämmer bra in på mig med.
* Ville bli ridande polis när jag var liten och funderar fortfarande på yrket som polis.
* Scrubs, That 70s show Jim Carrey och Adam Sandler är min humor.
* Utbildad innom industriell design och jobbar nu som Bartender.
* Liv som far illa pga männsikans girighet gör mig spyfärdig!
* Tror att ärlighet och bra karma vinner i längden.
* Sedan Helan dog för två år sedan har jag varje dag önskat att hon ska komma tillbaka.

Vi utmanar: Lova Nolim Siri Molin Ellinor Circus em Vironela ellisbellis Rock Sara


Kommentarer
Postat av: Nela

heeej tjejer! haha. faaan va roligt. blev skitglad. första man ser på morgonen är det från er =) kuuul

men va svårt det verkar vara, haha! jag måste försöka komma på 7 olika, men det kan ju ta hela dan. haha.

tack tjejer. ha en underbar dag! kramar nela

2009-02-03 @ 10:46:32
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Ellinor Adolfsson

Utmaningen är antagen ;=)



Puss

2009-02-03 @ 13:19:36
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

ojdå, men jag måste få fundera lite..

2009-02-04 @ 00:31:17
URL: http://sessanellisbellis.blogspot.com
Postat av: Emil Lantz

Tror att jag utmanar mig själv på den där grejjen.

Hanna måste ha rolig humor, skulle lägga till Will Ferrel och kanske Jason rouse på den listan dock men fortfarande, rolig humor! Hare //Lantz

2009-02-05 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0