P-Party!

Jaevlar! Personal party igen...
Utbildning i två timmar och sedan vinprovning, ölprovning och xiderprovning på de...
Man kan ju inte annat en vara lite seg så här dagen efter. Typiskt.
Jag som skulle hem tidigt. Jag tror Johan är besviken på mig...Det var ju så trevligt.
Varför ska de vara så svårt att smyga iväg lite tidigare än alla andra!

I morgon fyller lill Majsan år, hela 15 ska hon bli! Nu får hon äntligen köra moppen,
men det har hon förstås redan gjort fleera gånger innan i smyg ;)
Jag och mamma ska ses på stan och köpa lite schyssta presenter!

Me and little sister hanson


Kommentarer
Postat av: nela

ååå va snygg bild på er

2009-02-25 @ 22:03:55
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0