LURAD!

Träna eller inte?! TRÄNA!
Nu har jag inte varit på gymet på 2 veckor!
Men har varit ute och gått 1 timma varje dag. Nu är de iaf dags att sätta igång.


Åter till rubriken, de finns väl igen som tycker att de är roligt att bli lurad?
Allra minst på pengar? Jag känner mig lurad! I flera år, Ja hela ens liv har man trott att när man köper kyckling så är de det man betalat för. 100 % kyckling! Men neeeeeeeeeeeeej nej nej vad fel! Om vi konsumenter inte vet vad sjutton vi stoppar i oss hur ska vi då kunna säga NEJ TACK!

och detta är bara Ett exempel, så här ligger de till med nästan allt vi stoppar i oss! Ingen är helt naturligt! Men de finns alternativ, och det finns hopp!
Vi måste bara bli mer medvetna och våga ifrågasätta!

Det står att de innehåller kyckling, men läs alltid noga på ingredienserna
där är bara 80% kyckling sedan är de bara tillsattsämnen! Fy fan.


Kommentarer
Postat av: milla

Usch. Det där visste jag faktiskt. Inte konstigt att min mage reagerar konstigt varje gång jag äter kyckling. Har därför slutat äta det helt och hållet =)

2009-02-11 @ 20:20:56
URL: http://millarocker.blogg.se/
Postat av: Maria.

Dem visade nyss en dokumentär om det, det var dock på dansk tv. Helt sjukt; dem sprutar in en massa kemikalier, så kycklingen blir nästan dubbelt så stor.

2009-02-14 @ 05:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0