Inga cowgirls

Vi gjorde tydligen någon gäst besviken igår, nämner inga namn men *harkel* Magnus *harkel* tyckte vi såg ut som två små simpla skolflickor i våra rutigaskjortor och jeans! Å andra sidan är väl en lite skolflicka som serverar öl inte helt fel de heller?  Sluta vara så jävla kräsen! Jag medger att vi var för snåla och för lata för att fixa den ultimata Cowgirlen men ändå! Ikväll jobbar jag i garderoben. Efter de blir de kanske ett glas vin med mamma och pappa!
Hoppas! Mys! Häng på om Du är sugen!?
Nu ska jag Lördags städa lite så att de är fint!


De var kanske den här utstyrseln killarna hade hoppats på?



Kommentarer
Postat av: Dena

tack tack! :)

2009-02-21 @ 18:02:41
URL: http://denaz.se
Postat av: Debbie

Mycket säkert den utstyrseln de hade velat se, om inte annat för att inte känna att deras dricks-slantar var förgäves. HAHA :)



Ja, det stämmer alldeles utmärkt, den filmen är det! Se den! Så jävla bra!

2009-02-21 @ 23:36:24
URL: http://debbieb.blogg.se/
Postat av: Magnus

Vart var hatten, hölstret och revolvern?

Å andra sidan var jag kanske lite för mycket påverkad av alkoholen för att göra en korrekt bedömning.

Själv sitter jag och väntar på taxin till flygplatsen. Ha det bra ses i April.

2009-02-24 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0