Im gonna make a man very happy someday

Igår vart det en lugn kväll, låg och tittade på edward scissorhands
och käkade chips och hemmagjord dipp.
Vill gå och träna idag men jag har fortfarande ont i höften.
Så jag roar mig med att baka bröd istället. (värsta hemmafrun)
Har aldrig gjort det tidigare så jag vette fan hur det kommer smaka.

Funderar på att plocka fram kryckorna och hoppa runt
på en liten promenad i det fina vädret sedan, kommer börja krypa på
väggarna om jag inte får röra lite på mig snart!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni är utmanade. Kolla in min blogg för mer info. (Jag vet, jättejobbigt. Men kanske lite kul också en söndagskväll ;) )

2009-02-01 @ 18:01:11
URL: http://millarocker.blogg.se/
Postat av: Jozie

Tja! Ni är utmanade. Ni har tydligen redan blivit det men ni är ju två så :)

2009-02-01 @ 19:14:28
URL: http://vardagligaiaktagelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0