Hanna i mustach

Vad roligt att det var så många som tyckte om Hanna-i-Havren bilden.
Då ska ni de de andra bilderna! Så snygga, lite too much boobs, för min egen del...



Har vilat ögonen på ett av mina favotit program nu på morgonen. Top Model.
Tänkte då på ett av de tidigare programen när en av domarna sa att en modell
var tvungen att gå ner minst 5 kg. Tyvärr såg hon redan extrem smal ut.
Jag förstår inte! Fattar de inte hur många unga tjejer de är som kollar på det?!
Synd att Tyra inte kommenterade detta i just de programet, hon är alltid
annars väldigt mån om att man inte ska diskutera vikt på de sättet.

Samma hände på nya Idol 2008, gillar den nya juryn, de är roliga och bra!
Men när de börjar prata om hur folk ser ut och
att de måste gå ner i vikt eller raka av sin mustasch har de gått lite för långt.
Har inte kollat så mycket på idol, men min uppfattaning om juryn är
att de är mycket professionella och de har verkligen tagit in alla typer av människor.
Bra jobbat!

Mustasch kan vara jävligt sexigt! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0