konstig kväll

Igår var jag på födelsedags fest hos en barndoms kompis.
Eftersom det var temaparty ROCK så hade man ju
klätt upp sig till det ultimata för att sedan upptäcka
ett det bara var jag och min kompis clara som hade gått in för det.

Väl på festen så kände dom flesta varanda och vi kände INGEN.
Och det var ju ganska knepigt att starta en konversation
när min inte hade nått gemensamt med nån..
Som Clara sa:
Man blir glad bara någon säger hej, för att sedan upptäcka
att dom pratar i en telefon.
En annan trevlig isbrytare va ju när jag skulle säga att jag
skulle gå på toaletten och råkar klämma ut mig "jag ska bara gå och dra en lina".
MEn det var god mat och trevligt

Efter middagen gick jag och mötte pappa på Hard rock och träffade Hanna.
Sedan va vi en stund på Glow innan vi redigt tog kvart i två bussen hem.
En kille inne på Glow hade sagt till pappa: Får jag bjuda dig och din fru på en shot?
Snack om att jag blev lack haha.


Kommentarer
Postat av: Syster Hanis <3

hahahha neeeej!!!!

dej och din fruuuu!!!! fan va mobbat!

sara du ser allt ut som en liten gold digger när du svansar runt bland 50+ arna på glow!

2008-09-20 @ 13:18:00
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: malin

"jag ska bara dra en lina" ahahahahahhaha du är så jävla skön! haha

2008-09-21 @ 21:53:17
URL: http://malinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0