Pipen och ...? Ja veem?

Haha men Sara! Om jag hittade något som var ditt?!
Jag ställde en hel jäkla påse med grejer till er när jag hämtade Doris.

Vi hade en jätte mysig kväll igår, Doris och deras Pudel Bonita var sams till en början
och sedan bråkade de hela kvällen, så kul va de ;)
Efter all lek och bråk på eftermiddagen hoppades jag och Johan att
Doris skulle vara trött och utmattad och sova gott hela natten, Icke sa Nicke!
Har pipit, gnällt och skällt på minsta lilla ljud.... så mycket sömn denna natten har vi inte fått!


Nu ska jag åka och fixa mina naglar hos Söta Lotta! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

snygg bild! :)

2008-09-01 @ 12:41:42
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0