Kroki

Trött på att gå ut och supa,
gå på bio eller restaurang när du och din partner ska dejta?
Kroki är ett hett tips!

Det är naket, hett och man behöver fakiskt inte kunna rita så jävla bra!
Jag och Johan gjorde de för kanske 3 år sedan. Då var man 18år och fast....
Ärligt talat! Gör detta till en mysig helkväll,
middag, tända ljus, vin, och sedan skapar ni, modell och konstnär.
Man är nakna tillsammans och det är väldigt sensuellt.
Vi kom på detta då jag hade de i skolan!
Så kom igen nu alla, det dax att skapa!

För min del är det snart dax igen, bilder kommer att publiceras innom kort ;)


Jag vill även utmana er att och delta i detta
lägga ut på din blogg eller skicka till [email protected]
bästa bilden kommer så klart att utsees!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bara haffa en man sen kör jag,dett är grymt ;=)

2008-10-02 @ 11:02:31
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0