EFTERLYSNING!!!!!

När jag kom till jobbet kännde jag på mig att det var något som inte stämmde.
Jag gjorde iordning baren för sällskapet som skulle komma.
Kunde inte komma på vad de var för obehag i luften....
Plötsligt inser jag vad som är fel!!!!!

MIN ROSA SHAKER ÄR BORTA!

Finns ingenstans!
Jag har nu skickat ett mass utsick till mina kollegor och frågat om de sett den.
Funderar på att gå skallgång om den inte kommit hem innan midnatt....
Min stackars lilla rosa shaker.... Alldeles ensam i denna kalla värld!

Håll ut, jag ska minsann finna dig!!!
om jag så ska leta igenom hela Hard r0ck caf3!!!!!!







UPPDATERING:
Shakern är nu funnen! Hittades blöt, smuttisg och kall i en håla nere i bar 1.
Boven är Tony, som kidnappade den!!! Rättegången börjar på fredag!



Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att den kommer tillrätta!

2008-09-02 @ 18:23:10
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Oooppss..hoppas verkligen den dyker upp igen då!

2008-09-02 @ 18:24:14
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0