Tandfen?!

Har varit hemma hos familjen och verkligen myst!
Vi har tok myst kan man säga! Tacos och film tillsammans.
Med syster, mamma och kusin. Kan det bli bättre?
Vi såg filmen CUBE, bra film, faktiskt.
Som en tidig Saw film skulle jag säga. Filmen är från 1997, det märks inte!
Så se den! :)









Nu är jag hemma. Äntligen, efter en lång dag på vift.
Jag och Sara har trängts och svettats på Buttericks i jakt
på den perfekta maskerad dräkten inför Halloween.
Efter funderingar på "Tre bröst-dräkten", SuperWomen och Tandfen
vet jag nu vad jag ska vara utklädd till!









Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska du vara utklädd med 3 tuttar? Den styrseln skulle jag välja!

2008-10-28 @ 02:12:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Natteli

Äntligen nån mer som har sett Cube! Alla verkar ha sett Cube 2 men ingen har sett ettan.. :P Jag är däremot tvärtom; har inte sett nån tvåa utan endast första filmen! :D Jag gilla den! Tyvärr hittar jag den ingenstans.. :/ Nått tips på vart man kan hitta den?! :)

2008-10-28 @ 09:13:28
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0