STOPPA SEX MED DJUR!

Det är det bland de vidrigaste jag kan tänka mig,
ja, i alla fall efter sexuellt utnyttjande av barn...
Det är äckligt, lågt och snuskigt! Nästan så man spyr.
De kommer aldrig att kunna berätta, för det kan de inte...
De är djur. Oskyldiga djur.
Vet ni vad folk gör? Det VÅLDTAR DEM och det är tydligen OKEY?!?!?!?


"På 1700-talet var straffet hårt för den som sexuellt utnyttjade djur.
Gärningsmannen dömdes till halshuggning och
kvarlevorna brändes därefter på bål."

Idag är det lagligt att förgripa sig på djur,
hur detta är möjligt är för mig en gåta.
Man blir så ledsen och matt utav samhället ibland.


Snälla
HJÄLP   djuren genom att skriva under, det tar en sekund!

Såhär ser sanningen ut.

(Fet text och bild taget från Ellinor Adolfsson)


Kommentarer
Postat av: Ellinor Adolfsson

Vad bra att ni belyser detta ämne på eran blogg men hänvisa gärna till mig i och med att det är min text ni lånat.

Aiight ;=)

2008-10-23 @ 19:49:26
Postat av: tutten

så jävla vidrigt... lemkapning för dom

2008-10-25 @ 15:36:50
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0