städa städa städa!

Hahahaaa! Fy fan asså!
Vi skulle ju inte lägga upp den bilden;)
Kan ju säga att jag var helt fokuserad på att spärra upp
ögonen eftersom det verkar helt omöjligt för mig.. wierd.

Idag är det stor-städning på jobbet!
Jag har damsugit och dansat runt med moppen i butiken.
Skäms för att säga det men jag är helt svett efter denna aktivitet.

Ikväll ska jag till min kära väninna som fyller år!
Då blir det lite middag och mys. Men får väl dra hem tidigt
eftersom jag ska till karlstad kl 7 i morgonbitti! SEGT.



Kommentarer
Postat av: åsa

globen!



Snygga ni är föresten! Vi kanske ska ha en förfest tillsammans?

2008-10-10 @ 11:36:06
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0