Bara lite Bajs

Är lite sjuk... så lite att det inte ens är nämnvärt, men ändå så säger jag det....
Jag vet, mobbat och i brist på annat roligt...
Nu när jag legat här hemma i två dagar börjar jag få lite smått panik,
det kryper i kroppen och tankar på framtiden börjar komma upp.

Innan, då jag jobbade som mest fanns det inte tid för att tänka på sådant trams.
Och efter den hektiska tiden, var det bara skönt att få vara ledig,
jobba 3-4 dagar i veckan. Men nu, även fast jag har lite bacillusker i mig
så känner jag mig något rastlös.

tänk, tänk, tänk sitter jag nu är som Nalle Puh och försöker komma på något.
Det går inge vidare...
För lite pengar och för mycket fritid...är det ända jag kommer fram till...
Jag har alltid varit en kreaktiv människa som vill göra kreaktiva saker,
nu gör jag ingenting alls... och det är tröttsamt...





Kommentarer
Postat av: Erika

ha en bra dag!

2008-10-22 @ 15:42:36
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0