Är du lik någon?

När jag började högstadiet, ny stor skola så tyckte killarna i 9:an
att jag var lik Rachel i Vänner. (Jennifer Aniston)
Då visste jag förstås inte vem de var...
Vi hade bra 1:an, 2:an och 4:an på tv:n hemma på den tiden. Landet..
Nu när jag vet... är det en komplimang? Vad tycker ni?

Fick här om veckan reda på att jag även var lik Angelina Jolie,
Shit! Vilken komplimang tänkte jag, och tackade så mycket!
Sedan funderade jag lite...
Det var en stor afrikansk kvinna som sa det till mig... haha
Berusad var hon också! Kan det varit mitt mörka hår och att jag 
just då såg jävligt tuff och hård ut när jag stod där och blandade drinkar?



Hur kommer det sig att folk tycker att man är lik vissa personer?
Varför just Rachel i vänner? Lika snurrig som henne eller ?
Vem har du fått höra att du är lik?! och varför?!


Kommentarer
Postat av: fine

jag har fått höra att jag är lik Robyn sen jag var tolv FREKKIN'years old! 12? då går man i femman ffs. Då var det på "reta-stadiet" - killarna hånade mig och sjöng "do you really want me" med löjliga röster när jag gick förbi...

Och nu, med den här frippen har det hela eskalerat, fast folk sjunger inte längre när jag går förbi. thank god.



Andra som jag har fått höra att jag varit lik har varit Pink, det fanns en poster uppe på henne inför hennes kommande Sverigebesök, och när jag ställde mig bredvid den och gjorde samma min och pose som henne så skrattade min pojkvän högt - löjligt likt sa han och gick. I mitt huvud tackade jag... gud? för att han åtminstone inte hade sjungit nåt.



BTW! var på hard rock här i storastaden igår och tänkte på er, båda två, pratade t.o.m om er med min bf. Ni är råcoola.

2008-10-26 @ 07:54:25
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: The Hanson Sisters

Hahah folk är ju inte så kreativa när dom ska säga vem man är lik, har fått höra kat von D och pink men det är nog bara för att jag är tatuerad!;P

2008-10-26 @ 10:03:11
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0