Actimel

Jag har äntligen vaknat. Jobbade i natt, var hemma kl 03.00...
Känner mig ovanligt pigg idag och ska äta frukost! :)
Kan det vara så att jag känner pigg pga att jag ätit Actimel i fem dagar i rad
och börjar träna lite? Kan de vara så att Pappan hade rätt!?
Om så är fallet, Tackar jag såå mycket och hoppas att det håller i sig!














Actimel innehåller den vetenskapligt beprövade L. Casei Defensis®-bakterien
som verkar i din mage. Drick Actimel och hjälp till att stärka kroppens försvar.




Kommentarer
Postat av: stina

hhaha va tänkte ja du skrev ju nyss.. såg nu att ni e 2 som skriver :)

hoppas du får en great dag :)

2008-10-16 @ 12:19:19
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0