Äntligen hemma ...

Äntligen hemma efter nattens jobb...har varit en lång natt men
på något vis är man alltid pigg när man kommer hem, svårt att varva ner.
Träffade Helens mamma och hennes bästa vän Jill.
De berättade att de läser vår blogg då och då
men ville helst av allt få tillbaka den gamla HanisBananis bloggen :)
Tyvärr får de nog nöja sig med Sex, Alcohol and Rock'n'Roll by the HansonSisters.

Det var kul att träffa Ingmarie men väldigt svårt och jobbigt.
Hela Helens familj påminner så mycket om Helen.
Det är därför man omedvetet skjuter på att komma förbi och hälsa på.
Det är då det slår en så hårt, så man inte kan stå, 
Helen finns inte längre kvar...ofattbart...
Hon fattas mig i varje steg och i varje andretag.. När ska det sluta göra så ont?

Ingmarie din sjöstjärna var jätte fin, kan inte vänta på att få se Mauds!
Kommer snarast och hälsar på!


Titta vad små vi är.... Vi fann varandra direkt.
Du tog mig under armen och traskade iväg med mig...
Nu kan jag bara önska att du kunde göra det igen.

Kommentarer
Postat av: Moster

Åhh Hanna, du skriver så jag får tårar i ögonen och ont i hjärtat... Sköt om dig Kramar B

2008-11-08 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0