Make me a model

Tjejer, något som är viktigt att tänka på, är att ingenting är som det verkar.
Det har ni säkert hört förut? Detta gäller framför allt på internet!
En bild säger mer än 1000 ord, kan vara sant men ibland ljuger den. Tänk på de!
Genom Ellinors blogg hittade jag detta inlägg. LÄS DETTA!

Väldigt intressant, man ser en hemsida/ en blogg där
en kille utger sig för att vara en seriös Fotograf.
Han formulerar sig väl och har fina bilder upplagda.
Han söker modeller, som helst ska åka till honom, där han bor.
Han säger till och med att inga flickor under 18 år får fotas lättklädda.
Låter jätte bra! Eller hur? Men nej skenet bedrar!
Varför har han inte sina egna bilder och varför ljuger han?
Intressant... Vad tror ni?






Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycks vara en läbbig typ!

Ska ni inte komma med till Ryssland ikväll? Skitkul där.

2008-11-13 @ 13:34:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har funderat övet detta speciellt då jag så ofta möter fotografer. Han såg väl sin chans att utöva makt " Detta kan vara din chans att slå igenom" Fy, jag mår dåligt :(



Kramar

2008-11-13 @ 13:35:28
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Det finns ju tyvärr många "fotografer" som ljuger och ger riktiga fotografer sämre rykte.



Tyvärr tror jag många unga tjejer är lite för godtrogna. Om någon säger "jag ska göra dig till modell" så verkar många gå på det.

2008-11-13 @ 21:33:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0