Kan det vara fyllemat?

Fredagskvällen var sjukt trevlig.
Började med lite vin och trevligt sällskap i en etta i majorna.
Efter det gick vi till park lane (såklart haha) där va det Queer Night
så det var fullt med dragqueens och stämningen var mer än gay.
älska dom kvällarna, skönt att kunna gå ut utan att ha en massa kåta
killar efter sig, när det är queer minimeras antalet och man kan koncentrera sig
på att bara ha jävligt kul med sina tjejkompisar.

Igår på vägen hem ifrån min sovplats tog jag en sväng in i mataffären.
Lite bakis som man var tänkte man att nu fan blir det fyllemat, men NEj.
Då är det inte chips och cola man vill ha utan det blev
- åh fan va gott jag ska koka lite broccoli när jag kommer hem.
Är man onormal dåå??



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nja riktigt normalt är det nog inte! :-) Kroppen vill ju ha salt och fett när man är bakis, broccoli är ju bara nyttigt... hmm..

2008-11-30 @ 19:20:54
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0