Vad fan hände?!

Ja de är säkerligen några som undrar vad som hände egentligen?

Lördagen för min del började med jobb kl 11.00 jag jobbade och stod i till kl 01.00
Clara kom förbi vid 17 tiden, sedan kom Lova förbi och tittade på Melodifestivalen.
Och senare på kvällen kom Lina förbi.
Eftersom jag inte orkade stressa hem efter en lång dag bestämmer jag mig för att ta en öl.
En öl blev två... Men efter det var det tankar på hemgång...
men nej. Då kommer ett meddelande från Johan, han är på Push.
Han kommer förbi, då tas det in skumpa och kvällen blir vild!
Vem kan säga nej till Champgne?

Vi avlutar kvällen på Glow och Kebabhouse och köper med oss kebab hem.
Vi tar en taxi hem till oss, hela familjen och Håkan.
Det äts kebab och dricks Champagne på Altanen.

Ja ungefär så var det... Sara, något du vill tilläga? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0