Tårar och choklad

Har haft en fantastisk frukost tillsammans med mina bästa vänner! :)
Vi satt i Haga i närheten av Lova. Hur mysigt som helst! Var lite kyligt i börgan.
Men sedan brände det på vill jag säga! Solen då asså :)
Sedan promenerade jag och Clara till Liseberg,
då kände jag, "Sätta sig på en jävla spårvagn till Mölndal nu?"
NEEEEj fyyy fan! Så jag promenerade heela vägen till Mölndal från Haga! Gud va skönt det var!!!!

Något som inte är lika skönt är att jag blir inte ledig nästa vecka...
jag ska jobba måndag,tisdag och onsdag.
Så nu har jag gråtit en liten skvätt och köpt choklad.
Hoppas jag får ihop det... men som sagt, ingen semester denna sommaren!
Det är nog bara att inse... så kommer det att bli...

/Hanis
En liten groda.



Uppdatering: Jobbar Lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag!
                            Jag som trodde jag skulle få vara ledig............................... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0