LILLA SNIGEL!!

Idag när jag stod och väntade på bussen, tittade jag ner på marken. Och där va en liten söt snigel-bäbis på asfalten (sånn med skal ni vet, ingen mördarsningel). Efter jag tittat på den ett tag insåg jag att den låg mitt i farozonen för att bli trampad på av någon när bussen kom. Jag funderade på om jag borde böja mig ner och flytta på den lilla stackaren.. Men innan jag skulle skrida till verket så kom bussen, och precis som jag räknat ut så va det en lång, ful jävel som trampa på den..

Nu tar vi oss en tyst minut för snigeln tycker jag!!

image30

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: Det tror jag du vet ;)

2008-05-27 @ 18:57:18
URL: http://eholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

näää stackarn!

2008-05-27 @ 20:36:17
Postat av: emmelie

SV: Ja, hon är en riktigt go liten tuss! :D

2008-05-27 @ 21:00:31
URL: http://eholmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVARAT. PUSS

2009-03-25 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0