Gossip girl är sexigt

Haha ja det är ju en gammal god historia. Men nej denna gången var jag säker, han hade varit på mig hela kvällen!

Hörde om dina nattliga äventyr efter du pratat med pappsen i telefon, rykten sprider sig ju ganska snabbt i våran lilla stad. Idag har jag legt på min feta röv hela dagen och kollat på gossip girl eftersom dom hade en liten specialare på 5an med typ tusen program.
Innan har jag inte förstått grejjen med denna serie men nu är jag fast. längtar efter dom nya programmen som börjar på tisdag kl 20.00



Sexigt och elakt, just the way i like it

Kärlek //Sara

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Hanna, jag låg oxå å kollade hela söndagen och måste bara titta på det i kväll. =) Så bra!

2008-05-20 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0