Fotboll?

Inte mycket att göra idag.
Det var mycket folk på stan men alla skulle till matchen på Ullevi.
Jag tänkte berätta om en händelse som hände idag.
Jag gjorde bort mig. Men bjuder gärna på detta!


Jag frågade sällskapet på tre killar om maten smakade bra och om de skulle till Ullevi.
-Ja va roligt, själv ska jag jobba. Men såg ni matchen igår?! :D
- öh vilken match?
-Jaaa men snälla! Sverige spelade ju en dunder match igår! Missade ni den?
Själv satt jag bänkad! Det var ju hur spännande som helst!
-Men ? Vilka spelade de emot?
-Det var Sverige-Bulgarien matchen slutade 5-0 till Sverige, verkligen JÄTTE spännande!!!!
(Jag är väldigt OINTRESSERAD av fotboll egentligen....)
-Men du lilla gumman, det där var en repris av förra åters match.
-eehehehe jahaa... okey... men spännande var det... hm...


Kommentarer
Postat av: The Hanson Sisters

mohahah fan vad kul snacka om att göra bort sig x'd

2008-05-28 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0