Tröttsamt men roligt

Haha fan va söta mormor och morfar är=)

Idag har sara varit upptagen hela långa dagen. Som ni märkt,  jag ju inte enns hunnit uppdatera bloggen!! OH NO!!

Det började kl 7 i morse då jag skulle upp och ta bussen in till stan för att droga mig med mina vaccinations sprutor för allergin. Sedan dess har jag haft ett heldags möte kan man säga med förberedelser och planering för det nya företaget och nät-tidningen. Tröttsamt men roligt precis som det ska vara=)

Nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska stänga butiken så ska vi till hanna på hard rock och fria hennes födelsedag!

GRATTIS GUMMAN!

Kommentarer
Postat av: mallis

tack!!

2008-06-11 @ 19:30:50
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är 27 år =)

Hahahah ser nog bara ut så för att jag har foundation på mig ;) Men tack ändå! =D

2008-06-11 @ 22:14:48
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0