Pickalurven! haha

Jag tycker du sumerar kvällen väl. Det hände inte så mycket mer.
Förutom att jag tydligen hade tagit på min kollegas bröst och frågade
vakten på Glow
om han tyckte dom var fina.

Väl nere på Glow säger jag att jag inte ska dricka mer! Ne då kommer
"Champagne Håkan" och ger mig en hel flaska, glad och på pickalurven säger han:
-höhöhhiiii, drick ur flaskan! :P
 
Sedan åktev jag och Johan hem, jag sov 5 timmar sedan upp igen och jobba 13 timmar!
Idag är jag heeeelt slut!!!!!!! Ska jobba i natt igen... mina fötter är förstörda!
kan nästan inte gå på dem i dags läget.


öh? Tuttar?! eller fotbollar?

Kommentarer
Postat av: melina

lola ferrari eller hur det stavas :)

2008-06-30 @ 12:42:51
URL: http://adhdbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0