midsommarBITCH

Tråkit att du var tvungen att jobba hanna!:(

Min midsommar var trevlig faktist. Jag va hemma hos en tjej som
heter matilda och hennes syster maja som hade middag.
Så vi käkade kycklingsallad och drack vin och sedan blev det lite dans och party.

Senare på kvällen kom det några killar ifrån stan, ASpackade!
Runt fyra ville värdinnorna gå och lägga sig men killarna hade helt respektlöst tappat upp vatten i deras jakutzi och det va vatten över hela golvet som rann ut utanför badrummet.
Jag blev så jävla sur.  Jag tog en av killarnas skjorta, höll upp den, frågade: 
- Och vems skjorta är det här då??  sedan la jag den i vattnet och  började torka upp med foten på den.
 - Min skjorta flämta han till och sedan fick han inte fram ett ljud.

Visst är det gött att vara en bitch ibland;P


Bilder ifrån kväll kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0