Kunde inte blivit bättre!

Kan ni tänka er! Vilken BRA födelsedag jag hade igår! PÅ JOBBET!!! :)
Det började med att Clara kom förbi en sväng men en liten present
(Tack gumman, guld värt att du kom förbi. Jag blev jääätte glad!)

Sedan kom hela familjen, vi åt lite tillsammans och
sedan kom det upp efterrätter och det blev sång för hela slanten! ;)
Linn och Lotta kommer upp med en liten födelsedagspåse med gott i också!
Tack sööötnosar! Jätte mysigt! :)

Jag jobbar i lugn och ro. Johan kommer förbi.

När klockan närmar sig halv ett så ringer min söta chef Sanaz och säger att jag kan börja stänga baren.
Sagt och gjort... 10 min senare hör jag sång och massa folk komma upp för trappan
Det är mina sööta arbetskamrater ! :) Så ännu mer glass m.m för min del! MUMMA!

Tack allihopa som var med och gjorde min Födelsedag alldeles perfekt!
Kunde inte blivit bättre!

Självklart kom Micke Dee förbi och grattade mig också!
Tack sötnos! :P



Hot Fudge Brownie Sundae = MuMMA!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad bra att det blev en bra födelsedag trots att du tillbringade den på jobbet! =)

2008-06-12 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0