Jasså hanna??

Nä jag tog verkligen inte åt mig, jag tycker
att det är taskigt att han säger så om dina kompisar!
men du försvarar honom? där ser man...

Men nu va ju huvudsaken i inlägget om han hade
sagt så om det va killkompisar!


 SARA lilla sötnos! ;)
Jag försvarade honom INTE, jag tog hela samtalet som ett skämt!
Du sa ju ingenting, utan istället går hem
och skriver ett hat inlägg om min pojkvän på bloggen !
Relax baby!

Hahah bilderna är från i Söndags,
det var du som glatt ville bli fotad i din mätthet! Lovley! PUSS



OK lite ironiskt att du ser det som ett hat inlägg
till din pojkvän när jag bara vill ta upp ämnet!
YOU relax!

Kommentarer
Postat av: Emma

Joo.. :/ Hoppas inte hehe :)

2008-06-18 @ 15:55:49
URL: http://emmaasvanberg.blogg.se/
Postat av: Roger

Kiss and make up girls...och ta gärna lite bilder på det oxå haha kram på er

2008-06-19 @ 01:52:55
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0