I morgon är det en ny dag.....

Carpe diem.
Att fånga dagen då den flyger förbi, är något som många av oss skjuter upp till morgondagen.
Alltför ofta tar vi människor det som finns omkring oss för givet.
"I morgon är en ny dag" måste vara den mest använda klyschan
då det gäller att skjuta upp livet till morgondagen.
Av någon anledning förutsätter vi att solen går upp imorgon också.

I´m yours med Jason Mraz var en favorit låt. Idag klarar jag inte av att höra den.
Tänk dig att det kommer en våg som sköljer över dig den är kall och stark,
du kan inte andas, du kan inte ta dig upp.
Så känner jag varje gång jag tänker på att Helen är död.

I vanliga fall kan man stänga av. Men när den jävla låten kommer hela tiden på jobbet.
Vad ska jag göra!? vet ni vad jag vill göra!? Jag vill bara gå...
Hela begravningen spelas upp igen.... det går inte att andas!

Till dig min älskade Helen, din favorit låt.
Själv lyssnar jag inte på den frivilligt...
Saknar dig gumman.

Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: det ska jag:) lovar;)



åh jobbigt med begravning:/..vem är helen?

2008-06-25 @ 16:20:20
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

det tackar vi båda för då=)

kram snygging!! ...ar

2008-06-25 @ 16:50:36
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

och kram förresten.. döden är inte kul!

2008-06-25 @ 16:51:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

du tar orden ur min mun gumman...kunde inte sagt det bättre själv...hatar att behöva leva med att aldrig få träffa Helen igen...var på gretas för ett tag sen, den sista låten dom spelade var I'm yours, en jätterolig kväll slutade med rinnade tårar mitt på dansgolvet och en snabb hemfärd från alla för att lägga sig med kläderna på och bara dra täcket över huvudet....fan va jag hatar det...miss you hanisbananis, måste ses..pusss

2008-06-25 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0