Hur man ser om en tjej får orgasm!

Bort med alla gamla fejk orgasmer låt killarna veta hur det ska
gå till, så dom inte får bra självförtroende utan att förtjäna det!

Detta enligt gammal kinesisk lärekonst inom sex:
När hennes "gyllene lotusblommor"(fötter) är högt i luften för att omfamna mannen har henner eld och lusta nått sin höjdpunkt, hon virar sina ben om livet på honom och håller sina armar runt hans rygg, ögon slutna och tungt flämtande och tungan sticker ut. Detta är tecknet på att mannen nu bör stöta djupare in i "den djupare kammarens dal". Sådana djupa stötar kommer ge henna en extatisk tillfredställelse i hela kroppen.


Kommentarer
Postat av: Siri Molin

haha det var lite roligt, för på en förfest jag var på i helgen där vi körde "jag har aldrig" kom den frågan upp "jag her aldrig fått en tjej att få en orgasm". då var det en kille som inte drack. Så sa han:"asså jag har nog inte det, jag tror det är många killar som inte har det heller man alla fejkar ju hela tiden. Fast tjejer är skit dåliga på att fejka så jag har genomskådat dom varje gång, haha"... där fick vi tjejer sitta och skämmas :P

2008-06-23 @ 17:18:17
URL: http://sirimolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0