Heeelt FEL!





haha ja vad ska ma säga, vart ska jag börja!?

Jag och Johan bokade biljetterna igår precis innan filmen!
Tar bilen in till bergakungen, kutar in 5 min innan filmen börjar!
Köper lite gott att ha under bion! Salong 2, go for it!!!!
Vi springer in i salong 2.
 Inne i salong två visar de Hulken ?! Heelt fel!






-Jaha oj... Johan låt mig se på biljetterna?! Säger jag surt!
Ne de stämmer, salong två står det ju!!!
Jag går med raska steg till närmsta kassa och frågar.

KUL Johan har bokat biljetter till BIOPALATSET!!!! hahahaha

Så istället för att se på Iron Man så blev det What Happens In Vegas,
En söt, rolig, liten film som fick oss att skratta några gånger,
och söta Johan grät i slutet! :) Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaa så fel det kan bli! men det var ju tur att ni fick se en bra film i tillslut!

hoppas att ni får en trevlig midsommar:)

2008-06-19 @ 16:34:54
URL: http://artofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0