yeah

åh Mormor å Morfar!!!
Hade inget att göra på hela kvällen igår, änåd blev det sent!
Jag började med att städa baren, och där bowling kloten ligger... det behövdet!
Sedan iventerade jag baren... segt, men söta Natta hjälpte mig och sedan kom
några andra arbetskamrater och hjälpte mig! Super Gulliga!
Så var hemma vid halv 1 tiden ändå.
Nu ska jag käka frulle, åka till jobbet, och efter de ska jag och Karin Alèn ses och fika! :)


Söta Karin när hon tog studenten. Ja du de var ett tag sedan nu! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hoppas på att få hem det idag ;) eller imorgon.. ha en fortsatt trevlig dag :)

2008-07-01 @ 12:47:26
URL: http://ihennesskor.blogg.se/
Postat av: ° J o H a N N a °

lang historia men kan göra den kort =)

"dumpade" mitt livs största kärlek för hans kompis... har "sprungit" efter han i 1.5 ar men han vill inte ha mej som sin flickvän..

men sen nu visade de sej att hans kompis va en skit oxo... tror jag iaf.. han hör inte av sej lr nar =( killar e bajs =(

2008-07-01 @ 16:10:26
URL: http://johannaspratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0