Vilken röra!

aaaahhh!

Mysig kväll med Johan, Johan och Lollo!
Vi åt middag och drack lite vin på Hard rock, fick även
en rundra bowling avklarad! hhahah
Tack Fredrik för att du smög in rännskydd på min bana, det hjälpte :P

Senare på kvällen, drog vi en sväng förbi McDonalds för lite käk till hemfärden.
Andreas tappar en XXXXXL stor mugg med vatten på golvet.
Jag springer glad och omedveten om vad som ska hända fram för att hämta mer ketchup.
Jag Halkar (Tänker: Jag vänder på mig i luften så att jag inte slår i bakhuvudet)
JAG GÖR DETTA! (Vääärsta MATRIX)
Slår tyvärr i höften och ögonbrynet! Gjorde jävligt ont.... men gick bra.
Nu är det "bara en liten rodnad, som Johan sa....." hahhaha

Heeelt dyblöt som jag var Skällde jag ut den lilla slynan på McDonalds, sa att hon skulle städa bättre!
Men allting hade gått så snabbt, hon kom ut med svabben precis när jag trillade!
fasiken vilken otur!

Dagens lärdom: Hämta inte ketchup när de redan finns!



 


Kommentarer
Postat av: Juliorna från igår

haha vi hittade dig bruden ;)

Fin blogg, lite mer pimpad än våran men du är välkommen att kika i den ändå! haha

Tack för igår. =)

2008-07-09 @ 13:38:36
URL: http://myxomatosiss.blogg.se/
Postat av: malin

haha fyfan, gjorde det ont då? Va glad över att jag har jort typ liknande saker!;)

2008-07-10 @ 00:59:40
URL: http://malinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0