Vild natt i stömstad

Som sagt blev kvällen väldigt vild, Det började med lite sallad och vin på skagerack, efter det så hängde vi i loungen och förfestade innan det var dax för spelningen. Som med andra ord va skit grym, alla grabbarna var verkligen på G. Efter spelningen gick vi runt och minglade och drack drinkar och hängde backstage. Sedan va de ju självklart dax för efterfesten på Spa Hotel i malmqvist svit. Riktigt nice, vi drog dit ett helt gäng.

man undrar ju hur smart man är när man sitter och shottar barcadi razz kl 5 på morgonen!
Men efter att vakterna hade klagat 4 gånger tänkte vi att de va dax att dra hemmåt, Fast då drar vi ju självklart tillbaka till skagerack igen efter dom stängt och fortsätter festa lite till för en kille i gänget hade nyckeln.
Det är först när maja deckar på golvet som vi fattar vinkeln att NU ÄR DET VERKLIGEN DAX ATT ÅKA HEM!







Tecknet på att åka hem


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

härligt

2008-07-07 @ 17:41:54
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Roger

Jag hejjar lätt på Maja bra jobbat gumman :)

Man ska visa hur man super :)

2008-07-07 @ 20:55:45
URL: http://suntripper.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej sötnosar!

Tillslut hittade jag hit, det tog ett tag ;) Sen hittar jag bild på mig själv oxå.... jaja :P Saknar Er, det va skit kul! Puss o Kram

2008-08-05 @ 02:15:52
Postat av: The HansonSisters

hhaha heeej ULLIS!

tack själv gumman! myspys!

när var din fest i onsala? pöss

2008-08-05 @ 11:34:12
URL: http://hansonisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0