Tre Dansande Blondiner

I morse berättade min kille om drömmen som han hade inatt.
Han, lite vänner och jag var på en stor fest, och över natten skulle vi bo i en husbil.
I drömmen hade tre blondiner kommit in i husbilen,
börjat dansa och ta av sig, så till slut stod de i bara trosor och dansade för Johan.
Då hade jag i drömmen kommit in och blivit sur, och sagt att de skulle gå.

Johan vaknar.

Vi diskuterade drömmen lite nu på morgonen
och jag sa att de var la gött å får drömma
att några blondiner dansar för dig i "vår husbil".

Men NEJ då hade de inte varit tillräckligt snygga och hade för små bröst!
KUL! Med tanke på att hans flickvän har små bröst!

Nej men då var de inte så han menade, utan han undrade varför
hans hjärna inte gjorde det roligare för honom och gjort så att de var stora
bröst som dansade runt.



its all fake



Kommentarer
Postat av: Fiaah

tack detsamma=)

2008-07-02 @ 13:46:04
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: sofia

ha en bra dag :)

2008-07-02 @ 13:56:45
URL: http://sofiamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0