Råd i livet

Folk är rädda för att tatuera sig för att de tänker att de
kommer vilja ta bort sin tatoo när de blir äldre, att de kommer ångra sig.
Istället för att leva i nuet och njuta.

 Det är som om men skulle börja planera skillsmässan, innan man ska gifta sig.

Jag är en romantiker jag erkänner
Tycker det är tråkigt att folk är rädda för att satsa på något helhjärtat.
Man vill inte bli den som står utlämnad i slutet.

Känner man för något helhjärtat så ska man satsa.
Det är mitt råd, annars ska man inte göra det!

Man sårar någon mer om man låtsas älska någon och inte gör det.
Var sann mot dig själv och på så sätt är du det emot andra.

Bild:Emblem-favorites.svg
/Sara


Kommentarer
Postat av: Mickan

Helt sabbla sant! Alla borde försöka få sina drömmar uppfyllda, när det gäller pojkvän osv. Inte bara vara tillsammans för att man e van och nöjd. Man ska vara lycklig! Älskar er blogg!

2008-07-19 @ 18:06:45
URL: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av: Christopher Engström

Helt sant det du skriver! Håller helt med, men allt är ju alltid så beroende på när det gäller människors känslor. Lite synd men sant.



Bara som sid diskussion, vad är en snygg tatuering på en kille enligt er? finns det något som ni tycker är opassande på en kille?



Tack för kommentaren på min blogg förresten!

2008-07-20 @ 15:13:38
URL: http://kawinski.blogg.se//
Postat av: Diana

helt rätt!

2008-07-20 @ 21:05:46
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0