Omringad av.....

Igår innan jag skulle börja jobba, var jag inne i stan en timma tidigare.
Lite saker jag var tvungen att fixa.
Jag sätter mig på en bänk längs Avenyn och pratar i telefon med en vän.

Plötsligt kommer ett hav av kåta tonårspojkar från södraeuropa, de skriker och skrattar.
En av pojkarna stannar framför mig... han tar på sitt hjärta och pekar på mig...
Å herre gud tänker jag... Tillslut står hela fotbollslaget och glor!

Jag pratar fortfarande med min väninna i telefonen och försöker igonera pojkarna.
En av de lite modigare ev kåtare, kommer fram och frågar om jag vill vara med på ett kort?
Förvirrad som jag var i detta ögonblick vet jag inte vad jag svarar.
Tränaren springer fram med kameran i högsta hugg, ca 1 sek efter
kommer resten av de kåta små pojkarna och de trängs allihopa för att få vara med på kortet med mig!

Ja vad ska man säga, jag krossade många små hjärtan igår.
Men vi har sagt att vi ska försöka hålla kontakten i vår långdistans förhållande
och att de ska skicka bilderna! hahaha




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hehe =)

och ja, gymmet i skogen känns ju klockrent! stannar man på promenaden/jogging rundan och så lyfter man lite och sticker hem.

2008-07-14 @ 10:46:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Säfflekalle

Ja kan verkligen förstå dom här fotbollskillarna....;-)

2008-07-14 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0