Ensam i den stora världen

Fan det här med jobb asså! Har suttit på arbetsförmedlingens hemsida och
kollat men det finns inget men skulle kunna tänka sig och ännu mindre som
man är kvalificerad till. Fan vad de suger.

Men jag har bestämt mig: hittar jag inget jobb innan hösten ska jag fan
åka som volentär-arbetare till typ syd afrika eller asien.
 Det må vara lite läskigt men det hade varit hur spännande som helst.

Visst det var härligt att ta studenten men det är fan inte kul efteråt, det känns tomt..
Men i morgon ska jag träffa mina kära klasskamrater igen iallafall! Jippie

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: malin

Det är helt hopplöst att hitta jobb på ams platsbanken! dessutom är det ju så sjukt många som söker dessa tjänster och som du säger så är man sällan behörig. Det är nästan smartare att söka till ställen som ej anonserat ut sina lediga tjänster, för då är konkuransen något lättare!



hoppas att du hittar något snart!

2008-07-01 @ 18:50:52
URL: http://artofmalin.blogg.se/
Postat av: Roger

Åååå nej du får inte överge oss...vi behöver din underbara värme till hösten annars dukar vi under :(

2008-07-01 @ 19:55:20
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0