Död åt bananisarna!

När man är barnslig, oansvarig och slarvig som jag är borde man inte
bli lämnad ensam med ansvar för sin pojkväns lägehet.
nej nej, det går inte!

Hanna åker glad i vågen varje solig dag ut till sina föräldrar och syskon,
istället för att åka hem och ta hand om lägenheten, vattna blommor m.m
Heelt ovetande om mad som ska möta henne en vecka senare i lägenheten levet hon livet.

En vecka har gått:
Okey, Johan är hemma om 40 min, jag ser över lägenheten, plockar, bäddar sängen och vattnar blommorna.
Ska slänga lite skit i papperskorgen,
jag öppnar skåpet och där under vasken har bananflugorna sitt mörka rike!
Jag stänger snabbt skåpet igen....-Va fan ska jag göra nu!!!?!
Jag tar fram dammsugaren och i panik sitter jag och suger upp tusen och åter tusentals små bananflugor!
i tjugo minuter springer jag runt i köket efter de små jävlarna!

Stackars Johan, vi har fortfarande massor av bananflugor i köket och Johan är INTE glad!


En jävla Bananfluga!

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

Älskling jag tror bananisarna börjar förstå att dom inte är välkommna hos oss. Jag vaknade tidigt tidigt av dammsugar jakt efter flugorna vad var kl.??? 06 30 mmmmm.. mysigt

2008-07-29 @ 10:54:41
URL: http://hanisbananis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips, fyll en glas med sirap. Flugorna dras av den söta lukten men fastnar när de ska mumsa;) inte det fräschaste att få bort bananflugor kanske men effektivt

2008-07-29 @ 23:41:42
URL: http://strnadova.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj!

Bästa tipset på hurman dödar bananflugor: http://www.dammsugning.se/detail.asp?type=blog&id=128


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0