Pepparkakskuken

Försökte mig på att forma en riktigt smaskig pepparkakskuk
när vi bakade igår, men fy vad svårt det var !
Johan erbjöd sig att ställa upp som modell men det fanns inte tillräkligt med deg..

Hittade däremot denna härliga kuk på den fantastiska sidan DagensKuk!
 

Namn: Pepparkakskuk
Smeknamn: Mumsbiten
Ålder: Lite bränd i kanten
Kön: Gräddad kuk

Är kär i: Tre gubbar, tre gubbar från pepperkakeland
Har varit: Oglaserad
Bedrifter i livet: När jag bakades i röven på Ralf Edström
Bästa minne: När min spermaglasyr lades på (av Tomtefar)

Ritad av Pude


Kommentarer
Postat av: Pude

Jag känner mig hedrad!

2008-12-01 @ 18:22:07
URL: http://dagenskuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0